Onze organisatie

Verzekeringsbedrijf

In 1963 zijn we opgericht als de bedrijfsverzekeraar van BOVAG en BOVAG bedrijven: de BOvag VErzekeringsMaatschappIJ. Inmiddels bieden we als branche verzekeraar onze zakelijke klanten niet alleen op maat gemaakte bedrijfsverzekeringen aan, maar ook verzekeringen voor de ondernemer, de werknemers en voor de klanten van deze bedrijven.

Financieringsbedrijf

Bovemij helpt haar mobiliteitsbedrijven door samen met hen een leasemaatschappij op te zetten, die te financieren en ook de volledige operatie en administratie op een goede wijze af te handelen. Ook stellen we onze klanten in staat om autofinancieringen aan te bieden.

Platformbedrijf: viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl

Op viaBOVAG.nl kunnen consumenten terecht voor betrouwbare mobiliteit. Nu al voor auto’s, fietsen, motoren, campers en caravans en straks voor al hun mobiliteitswensen. Die mobiliteit wordt geleverd door onze zakelijke klanten, voor wie we viaBovemij.nl opzetten om hen daar te helpen op het gebied van omzet, efficiency en continuïteit. Door deze twee platforms aan elkaar te koppelen, verbinden we de ruim 10 miljoen mobiliteitsconsumenten met de ruim 10.000 mobiliteitsbedrijven in Nederland.